loading...
تنهایی شب
مهدی عشقی بازدید : 3 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه


با خبر باش که من غرق گناهم هر شب


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


برات یه هدیه دارم ##**#####**## این یه سیم خارداره.


بپیچ دورت تا کسی دستش به گل من نرسه ……


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


اگه کسی دوستت داشت لازم نیست بهت بگه دوست دارم . اون با گفتن جمله ی مواظب خودت باش ثابت می کنه 


که دوستت داره … . مواظب خودت باش.


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


اگه دردی تو پاهات حس می کنی، اگه احساس می کنی خیلی خسته ای مطمئن باش که مریض نیستی…


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


دوستت می دارم اگرچه می دانم دوست داشتن گناه است عاشقت هستم گرچه می دانم عشق هم آخر دوزخی دارد می پرستمت گرچه می دانم پرستش


کار کافران است اونی که شکستی تو دلم شیشه نبود از اونا که دوباره درست میشه نبود


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


هیچ کس از راز دلم آگاه نیست.هیچ کس ازآه دلم به جز قلب تو خبر ندارد.من درمسیر قلب توام.چون مسافری و مقصدم افق دورچشمان توست


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


نگاه نکن اگه دروغ خواهی گفت به کسی سلام نکن اگر خداحافظی در پیش است . دست کسی رو نگیر اگر رها خواهی کرد .


به کسی نگو دوستت دارم اگردیگری در فکرت است


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


آن کس که تو را از دست داد که را یافت و آن که تو را یافت که را از دست داد


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


تا توانی در جهان یک رنگ باش خالی از چند رنگ باش قالی از چند رنگ بودن زیر پا افتاده است…


*@*@*عاشقانه های پاییزی در بيا تو فارس*@*@*


کاش یا رب اشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود یا که او با من نمیشد اشنا یا مرا از او نمیکردی جدا جویمش دریا 


به دریا کوه به کوه نقش دل کردیم رخ زیبای او


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*

می شناسم مرگ را بی وحشت اما قلب من می تپد در سینه چون از عشق سرشارم هنوز شعر هایم سوخت


و خاکسترش در مشت من باز می بینم تو رامعنای آثارم هنوز


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


ای نگاهت نخی از مخمل وابریشم…..چندوقتی است که به تو میاندیشم به تو اری به همان منظر دور……به همانسبز صمیمی به همان باغ بلور


*@*@*عاشقانه های پاییزی*@*@*


کاش می شد عشق را ابراز کرد یا که عشق را با سحر اغاز کرد لحظه به لحظه دم به دم ساعت به ساعت خواهمت


گر خوشم یا نا خوشم در هر دو حالت خواهمت



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 86