loading...
تنهایی شب
مهدی عشقی بازدید : 3 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

.

.

تمام جاده های تقدیر را پیچانده ام

شاید روزی با هم تصادف کنیم…

.

.

دل بسته ام به پاییز…

شاید…

دوباره…

سر مهر بیایی …!

.

.

آدم های احساساتی را باید کشت !

قبل از اینکه خودکشی کنند….

می دانی که راست می گویم …

آدم های احساساتی

به درد این زندگی آهنی امروز نمی خورند…!

.

.

بگذر تابستان ،

حالـــــــــم با تو خوب نمی شود ،

پاییز حال مرا خوب می شناسد،

من زاده ی پاییزم !!

.

.

راهی جز سقوط ندارد برگ پاییزی؛

وقتی می داند درخت؛

عشقِ برگِ تازه ای در سر دارد …

.

.

تقويم دل من
نسبتي با تقويم هاي جهان ندارد…

ميانِ برگ ريزان ِخزان،
وسط چله ي زمستان هم،

مي بيني نوشته اند بهار!
آن لحظه كه تو….خنديدي!

.

.

من تصوراتم از تو
با ” کــــــــاش ” گره خورده
تـــو ،توقعاتت از من
با ” بایـــــــــد” ..

.

.

نمیدانم چر ا نمیتوانم بی مکث از عکسهایت رد شوم
چهره ی مینیاتوری تو از پس قاب هم, همچون پخش زنده ی فوتبال هیجان انگیز است . . . !

.

.

عشق های واقعی وفادارند . . .
اونا وقت ندارن دنبال کسی دیگر بگردن ، چون مشغول پیدا کردن راه های جدیدی
برای دوست داشتن شریک زندگی خودشان هستند

.

.

عشق فریب بزرگی است اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست . . .

.

.

“ من ” “ تو ” و فقط یک قاب عکس . . .
این تمام خوشبختی بود که از جیب خدا کش رفتم !

.

.

مُهم نیست که تو با من چـه میکنی !
بیا ببین ” بـَرای ” تو ” من با خودم چه میکنم !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 85